Széchenyi 2020 támogatás

GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-01236

Támogatás részletek:

  • Kedvezményezett neve: Prémium Audit Könyvelő és Adótanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Projekt címe: Eszközbeszerzés a Prémium Audit Kft.-nél
  • Szerződött támogatás összege: 23 531 455 Ft
  • Támogatás mértéke (%-ban): 70 %
  • Projekt tartalmának bemutatása: Az ingatlan egy 2 szintes épület, a Prémium Audit Kft. a felső szinten dolgozik. Az ingatlan a régi kialakítását tekintve 1 bejárattal rendelkezikett, mely a földszintre vezetett, innen egy belső lépcsőn keresztül lehetett felmenni a Prémium Audit Kft. irodájához. Tekintettel arra, hogy az irodában kizárólag a földszinten működő kereskedelmi egységen át lehetett csak bejutni, ez sokszor kellemetlenséget jelentett a dolgozók, valamint az iroda ügyfelei számára is. Az iroda open office jellegű volt, mely sokszor hátrányt jelentett számunkra, különösképpen a tárgyalások alkalmával. A projekt keretében belülről az alsó és felső szint teljes egészében leválasztásra került, továbbá közvetlen bejárat került kialakításra a felső szintre az utca felől. Az open office jelleget szeretnénk megszüntetttük, melynek során a nyitott térből irodákat alakítottunk ki válaszfalak emelésével. A szociális helyiségek áthelyezésre kerültek annak érdekében, hogy az irodák kialakításra kerülhessenek. A belső tér növelése érdekében a álmenyezet elbontásra került, mivel a szarufák és az álmenyezet között jelentős méretű kihasználatlan tér volt. Az új álmenyezet magasabbra helyezésével a belső tér jelentősen megnövekedett, ezáltal biztosítva a komfortos munkavégzést. Tekintettel arra, hogy az álmenyezet megbontásra került, így a szarufák hozzáférhetővé váltak. A szarufák között kőzetgyapot hőszigetelést kaptak, mely tovább növeli a dolgozók komfortérzetét. A munkavégzés hatékonyságának növelése érdekében IT fejlesztést valósítottunk meg, melynek során új kétmonitoros asztali konfigurációk, laptopok és távoli munkavégzést is bizotsító szerver került beszerzésre. A laptopok megvásárlásával lehetőség nyílt cég előtt, hogy bevezethesse az otthoni munkavégzést.
    A projekt keretében kollégáinkat képzésben szeretnénk részesítettük annak érdekében, hogy a munka színvonala felfelé mozduljon, továbbá szakmai vezetőként tanácsadást venttünk igénybe.
    A projekt keretében beszerzett iratmegsemmisítő eszköz használatával az 5 évnél régebbi iratanyagok megsemmisíthetőek olyan módon, hogy az adatok 100%-ig nem kerülnek jogosulatlan kezekbe.
    Tekintettel arra, hogy az irodában minden berendezés elektromos árammal működik, a fogyasztás jelentős. A villamos energia igényt napelemes rendszer telepítésével tervezzük fedezni.
  • Projekt tényleges befejezési dátuma: 2022.10.25.
  • Projekt azonosító száma: GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-01236

Legyünk

Kapcsolatban

Hívjon minket, írjon nekünk vagy jelentkezzen be online vagy személyes konzultációra!

Iroda

6781 Domaszék, Deák Ferenc utca 2/A.

Mikor szeretne velünk konzultálni?
Válassza ki az Önnek megfelelő időpontot!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy megkapd a legfrissebb híreket és az aktuális kedvezményeinket!
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue