Teljeskörű bérszámfejtés és munkaügyi szolgáltatás

A bérszámfejtés a talán legkönnyebben leválasztható ügyviteli feladat, amit a legtöbb vállalkozó külső cégre bíz. Kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatásunk számos előnyt kínál partnereink számára.

Kihívások a cégeknél

Egy cég számára komoly anyagi megterhelést jelenthet saját önállóan dolgozni tudó bérszámfejtőt alkalmazni. Fedezni kell a munkaköltségeket, informatikai rendszereket, jogszabályok követését, tréningeket, stb… Drágák a szoftverek is és emellett folyamatos karbantartást igényelnek.

Azonban nemcsak azzal lehet kihívása egy vállalatnak, hogy új kollégá(ka)t hogyan fog találni, hanem azzal is, hogyan tudja pótolni, helyettesíteni a kieső bérszámfejtéssel foglalkozó munkavállalókat (pl. betegség, szabadság, covid, stb… esetén).

A Prémium Audit Könyvelőiroda ajánlata a kiszervezett bérszámfejtésre:

  • 3 bérszámfejtőnk áll a cégek rendelkezésére a mindenkori aktuális jogszabályváltozások birtokában.
  • Irodánk közel száz cég bérszámfejtését végzi a legkorszerűbb informatikai háttér segítségével.
  • Ügyfeleink között megtalálhatóak az alacsony létszámú, általános munkarendben foglalkoztató munkáltatók mellett a többszáz fős, egyenlőtlen munkaidőben, munkaidőkeret alkalmazását választó munkáltatók is.
  • Szakembereink több mint 15 éves szakmai tapasztalata garantálja, hogy ügyfeleink elvárásait mindig az aktuális szabályoknak megfelelően, gyorsan és pontosan, elektronikus úton is tudjuk teljesíteni.
  • Internet alapú megoldásainkkal költséghatékonyan tudjuk kiszolgálni cégének információs rendszeréhez illeszkedő bérszámfejtési igényeit.

Az együttműködésünk eredménye

Ügyfeleink

  • hatékonyabban összpontosíthatnak fő üzleti tevékenységükre azáltal, hogy nem kell a bérszámfejtés feladatkörére és a változó szabályozásra koncentrálniuk, másrészt
  • nő a titoktartási szint a személyes adatok vonatkozásában is.

A TB kifizetőhelyek

A törvény úgy fogalmaz, hogy minden munkáltató, amely legalább 100 fő pénzbeli egészségbiztosítási ellátásra jogosult személyt foglalkoztat, köteles gondoskodni törvényben vagy kormányrendeletben meghatározott társadalombiztosítási és egyéb feladatok ellátásáról, ennek érdekében társadalombiztosítási kifizetőhelyet hoz létre.

A TB kifizetőhelyi feladatok ellátása

Szükséges végzettség, illetve tapasztalat hiányában sok bérszámfejtő nem lát el TB kifizetőhelyi feladatokat, így ezen feladatok átvállalásával tudjuk támogatni megbízóinkat.

Együttműködésünk a kifizetőhely indításától kezdve, a kifizetőhelyi feladatok ellátásán át az időszakos ellenőrzések lefolytatásáig terjed.

Feladataink:

Csapatunk magasan képzett szakemberei az alábbi szolgáltatásokkal állnak az Önök rendelkezésére:

  • Dolgozók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése
  • Munkabérek, pótlékok és béren kívüli juttatások számfejtése
  • Munkabér-letiltások kezelése
  • Havi járulékbevallás elküldése az adóhatóság felé
  • Bérfizetési jegyzékek és egyéb kimutatások elkészítése
  • Utalási lista összeállítása
  • E-bérjegyzék szolgáltatás
  • Adóbevallások, társadalombiztosítási adatszolgáltatások összeállítása
  • Adózó képviselete az adóhivatalnál, társadalombiztosítási intézménynél bérszámfejtéssel kapcsolatos ügyekben
  • Különböző riportok összeállítása a bérszámfejtéssel kapcsolatosan
  • A cég könyvelése felé folyamatos adatszolgáltatást illetve egyeztetést biztosítunk

Feladataink:

  • Teljes körű TB ügyintézés keretében a pénzbeli egészségbiztosítási ellátások igényléséhez szükséges adatszolgáltatások elkészítése, az azok benyújtásához szükséges dokumentumok bekérése, az adatszolgáltatások határidőre történő benyújtása az illetékes hatóság részére (kifizetőhellyel nem rendelkező foglalkoztató esetében)

TB kifizetőhely működtetés és kifizetőhelyi ügyintézés

  • Társadalombiztosítási kifizetőhely létesítésével kapcsolatos teljeskörű adminisztráció
  • Működtetéshez szükséges személyi- és tárgyi feltételek biztosítása
  • Pénzbeli egészségbiztosítási ellátások igénybevételéhez szükséges jogosultságok megállapítása, ellátások jogcímének és összegének meghatározása, adminisztratív feladatok végrehajtása, határozatok meghozatala
  • Személyre szabott tájékoztatás az ellátások igénybevételével kapcsolatban
  • Kormányhivatali ellenőrzés lebonyolítása, ellenőrzésfordulók követése

Azonban nemcsak azzal lehet kihívása egy vállalatnak, hogy új kollégá(ka)t hogyan fog találni, hanem az is, hogyan tudja pótolni, helyettesíteni a kieső bérszámfejtéssel foglalkozó munkavállalókat (pl. betegség, szabadság, covid…esetén).

3 bérszámfejtő áll a cégek rendelkezésére a midenkori aktuális jogszabályváltozások birtokában. Irodánk közel száz cég bérszámfejtését végzi a legkorszerűbb informatikai háttér segítségével. Ügyfeleink között megtalálhatóak az alacsony létszámú, általános munkarendben foglalkoztató munkáltatók mellett a többszáz fős, egyenlőtlen munkaidőben, munkaidőkeret alkalmazását választó munkáltatók is.

Online könyvelés

Jogosan merül fel az emberben manapság az igény, hogy biztosítva legyen a vállalkozásnak egy online felület, melyen keresztül akár részben, akár egészben biztosíthatóak a lenti lehetőségek:

  • betekintést nyerhet a vállalkozása könyveibe a vállalkozás.
  • fel tudja tölteni a könyveléshez szükséges bizonylatokat, nem kell postázni.

nem kell időpontot egyeztetni kollégáinkkal, bármikor megtekinthetőek az általunk feltöltött kimutatások.

Ismerje meg a könyvelés online módját

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts.

Legyünk

Kapcsolatban

Hívjon minket, írjon nekünk vagy jelentkezzen be online vagy személyes konzultációra!

Iroda

6781 Domaszék, Deák Ferenc utca 2/A.

Mikor szeretne velünk konzultálni?
Válassza ki az Önnek megfelelő időpontot!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy megkapd a legfrissebb híreket és az aktuális kedvezményeinket!
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue