A bérszámfejtés a talán legkönnyebben leválasztható ügyviteli feladat, amit a legtöbb vállalkozó külső cégre bíz. Kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatásunk számos előnyt kínál partnereink számára.
Egy cég számára komoly anyagi megterhelést jelenthet saját önállóan dolgozni tudó bérszámfejtőt alkalmazni. Fedezni kell a munkaköltségeket, informatikai rendszereket, jogszabályok követését, tréningeket, stb… Drágák a szoftverek is és emellett folyamatos karbantartást igényelnek.
Azonban nemcsak azzal lehet kihívása egy vállalatnak, hogy új kollégá(ka)t hogyan fog találni, hanem azzal is, hogyan tudja pótolni, helyettesíteni a kieső bérszámfejtéssel foglalkozó munkavállalókat (pl. betegség, szabadság, covid, stb… esetén).
Ügyfeleink
A törvény úgy fogalmaz, hogy minden munkáltató, amely legalább 100 fő pénzbeli egészségbiztosítási ellátásra jogosult személyt foglalkoztat, köteles gondoskodni törvényben vagy kormányrendeletben meghatározott társadalombiztosítási és egyéb feladatok ellátásáról, ennek érdekében társadalombiztosítási kifizetőhelyet hoz létre.
Szükséges végzettség, illetve tapasztalat hiányában sok bérszámfejtő nem lát el TB kifizetőhelyi feladatokat, így ezen feladatok átvállalásával tudjuk támogatni megbízóinkat.
Együttműködésünk a kifizetőhely indításától kezdve, a kifizetőhelyi feladatok ellátásán át az időszakos ellenőrzések lefolytatásáig terjed.
Csapatunk magasan képzett szakemberei az alábbi szolgáltatásokkal állnak az Önök rendelkezésére:
Azonban nemcsak azzal lehet kihívása egy vállalatnak, hogy új kollégá(ka)t hogyan fog találni, hanem az is, hogyan tudja pótolni, helyettesíteni a kieső bérszámfejtéssel foglalkozó munkavállalókat (pl. betegség, szabadság, covid…esetén).
3 bérszámfejtő áll a cégek rendelkezésére a midenkori aktuális jogszabályváltozások birtokában. Irodánk közel száz cég bérszámfejtését végzi a legkorszerűbb informatikai háttér segítségével. Ügyfeleink között megtalálhatóak az alacsony létszámú, általános munkarendben foglalkoztató munkáltatók mellett a többszáz fős, egyenlőtlen munkaidőben, munkaidőkeret alkalmazását választó munkáltatók is.
Jogosan merül fel az emberben manapság az igény, hogy biztosítva legyen a vállalkozásnak egy online felület, melyen keresztül akár részben, akár egészben biztosíthatóak a lenti lehetőségek:
nem kell időpontot egyeztetni kollégáinkkal, bármikor megtekinthetőek az általunk feltöltött kimutatások.
Hívjon minket, írjon nekünk vagy jelentkezzen be online vagy személyes konzultációra!
6781 Domaszék, Deák Ferenc utca 2/A.
Iratkozz fel, hogy megkapd rendszeres híreinket és aktuális kedvezményeinket
Design: IFM Group
Copyright © 2022 Minden jog fenntartva